Acari Matrascleaner
Hoofdpagina Probleem Oplossing MatrasClean-Spray Referenties Vragen Hotels Contact

HOTELS, ZAKELIJK


Hoteleigenaren, executive housekeeping en medewerkers huishouding doen er alles aan om hun gasten een schoon verblijf aan te bieden. Het hygiënisch schoon houden van matrassen blijft echter een probleem. Dit probleem kunnen wij voor u oplossen.

Veel verschillende gasten.

Vele gasten slapen in hetzelfde bed. Per jaar zijn dat al snel 150 tot 200 verschillende gasten. Sommigen zijn zeer hygiënisch, anderen wat minder. Sommigen hebben huidaandoeningen, anderen verliezen urine. Daarnaast vinden in hotelbedden relatief veel activiteiten plaats die tot proteïnerijk vochtverlies kunnen leiden. Dit alles belandt in het matras.
Het matras in ongereinigde vorm levert een hygiëneprobleem op. Acari kan dit voor u oplossen.

Steeds meer hotels, pensions en vakantieparken laten het onderhoud van hun matrassen aan ons over.
Ook sanatoria, verzorgingshuizen, kazernes, cruiseschepen, kinderdagverblijven, internationale transporteurs en internaten, kortom, alle instanties waar mensen een slaapplaats krijgen aangeboden, maken gebruik van onze diensten.



De procedure:
De matrassen worden op locatie twee keer per jaar machinaal gereinigd, en moeten na gastwisseling ingespoten worden met MatrasCleaner spray. Hierdoor kunt u met uw gasten communiceren dat hun matras antibacterieel en allergeen neutraliserend behandeld wordt. U biedt uw gasten een werkelijk schoon en fris ruikend matras aan.
 
U ontvangt een MatrasCleaner reinigingscertificaat om bij de receptie op te hangen. Daarnaast kunt u ons logo gebruiken in de liften, de gastenmap, in de kamers en op uw webiste. We stellen viertalige tafelkaartjes beschikbaar voor op de nachtkastjes.

Reinigingsprijzen per matras per nacht tussen € 0,15 - € 0,19 afhankelijk van het aantal te reinigen matrassen. (ex. BTW)

             
                                                                        Voorbeeld van een tafelkaartje

De voordelen:
  • Oplossing van een hygiëneprobleem
  • Levensduur matrassen: ze hoeven minder vaak vervangen te worden
  • Nieuwe gasten, bijvoorbeeld mensen met allergiën
  • Onderscheidend: service, certificaat, tafelkaartjes
  • Vertrouwd: bekend bij vele gasten
  • Droge reiniging: matras is meteen weer te gebruiken
  • Chemievrij, milieuvriendelijk
  • Service op locatie: matrassen blijven gewoon liggen
Voor uitgebreide informatie over de zakelijke markt zie ook www.matrascleanerpro.nl